Abron: ja de här måste vara en av styfs sämre matcher i karriären
Inlägg: 1181369
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
I det här läget som vi är ska man kanske inte peka finger åt andra lag, men sättet Modo räddar en poäng hemma mot Brynäs är inte snyggt. 20-37 i skott - på hemmaplan mot ett lag som hittills tagit en poäng.
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
superfalle:
Nä det var det inte...... Men lugn, till slutspelet blir han bättre.....
Nä det var det inte...... Men lugn, till slutspelet blir han bättre.....