sargad: Förutsatt att man spelar ihop laget och att man får lite disciplin så ser jag en drös lag som är betydligt sämre än oss.
Inlägg: 1181426
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Olle: Du kan inte vara allvarlig om Hynning? Karln är ju så iskall !
Styf gjorde nog sin sämsta match i Timrå tröjan ikväll?
Vi har en jävligt tät och bra målvakt i Lindbäck. Men jag undrar om folk står och drömmer om supersopan Backe i Philly?
Moe var bra ikväll !
Skogs är mycket bättre än ifjol.
Sebbe är stabil.
Slutligen så vill jag tacka Timo för 2-1 målet som räddar oss. Skriv 3 års kontrakt me han !
P.S Tack SSK för att ni är så inihelvete dåliga !
Styf gjorde nog sin sämsta match i Timrå tröjan ikväll?
Vi har en jävligt tät och bra målvakt i Lindbäck. Men jag undrar om folk står och drömmer om supersopan Backe i Philly?
Moe var bra ikväll !
Skogs är mycket bättre än ifjol.
Sebbe är stabil.
Slutligen så vill jag tacka Timo för 2-1 målet som räddar oss. Skriv 3 års kontrakt me han !
P.S Tack SSK för att ni är så inihelvete dåliga !