Knylan: Håller med. Lågt eller inte: jag njuter när det skiter sig i Götet. Särskilt om Nubben är inblandad. Jag vill se honom gråta sådär uppgivet så att det bubblar mellan läpparna när resultaten uteblir, miljarrrderna till trots.
Hahl är en sissy. Orkar inte känna mig särskilt aggressiv mot honom. Möjligen beroende på att han är allmänt menlös nuförtiden och mest åker i halvcirklar och kollar snett upp i taket efter avblåsningarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hahl är en sissy. Orkar inte känna mig särskilt aggressiv mot honom. Möjligen beroende på att han är allmänt menlös nuförtiden och mest åker i halvcirklar och kollar snett upp i taket efter avblåsningarna.
Lehtonen...ptja. Legoknekt.