Knylan: Haha. Rätt och riktigt. Det är för lite känslor. Jag tycker vi visar upp för få känslor både på isen samt som publik. Uppe i Holken där jag sitter brukar det gå hett till i alla fall ;)
Själv känner jag inte alls på samma sätt mot Nubben som många andra gör. Av olika anledningar så klart :)
Däremot är jag glad över att Hahl kommer missa en del matcher. Samt att Oscar Steen missar derbyt kommande torsdag. Det får gärna Sussie också göra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv känner jag inte alls på samma sätt mot Nubben som många andra gör. Av olika anledningar så klart :)
Däremot är jag glad över att Hahl kommer missa en del matcher. Samt att Oscar Steen missar derbyt kommande torsdag. Det får gärna Sussie också göra.