Inlägg: 1181845
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin: Tråkigt, men huvudsaken att han spelar på måndag. Chansen till poäng idag är ändå minimal.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin:
Inte mycket att säga om. Är ju ett par stycken med samma problem i alla lag om man lyssnar runt lite. Men det är klart, då en TIK-spelare får såna problem så är det ju en större nyhet än tredje världskrigets utbrott.
SSK:s Lukas Kihlström hade väl liknandeproblem i torsdags har jag för mig. Förkylning med andra ord.
Inte mycket att säga om. Är ju ett par stycken med samma problem i alla lag om man lyssnar runt lite. Men det är klart, då en TIK-spelare får såna problem så är det ju en större nyhet än tredje världskrigets utbrott.
SSK:s Lukas Kihlström hade väl liknandeproblem i torsdags har jag för mig. Förkylning med andra ord.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin: Ja sedär Ricky Who blev hel över en natt efter att vi vart skadeglada och helt plötsligt vart Corso sjuk, blä!
Här är länken. Dagens länk så här långt.