Inlägg: 1181851
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
stefan jalonen: Ja det är lite skillnad på Lukas och Corso först och främst.
Det här blir ju automatiskt större eftersom det här är vår ledande spelare så att säga.
Det här blir ju automatiskt större eftersom det här är vår ledande spelare så att säga.
Inte mycket att säga om. Är ju ett par stycken med samma problem i alla lag om man lyssnar runt lite. Men det är klart, då en TIK-spelare får såna problem så är det ju en större nyhet än tredje världskrigets utbrott.
SSK:s Lukas Kihlström hade väl liknandeproblem i torsdags har jag för mig. Förkylning med andra ord.