Inlägg: 1181855
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin:
Menade bara att det är den tiden på året nu då förkylningar härskar. Dessutom är väl inte ishockeyspelares miljö där på isen den optimala direkt.
Menade bara att det är den tiden på året nu då förkylningar härskar. Dessutom är väl inte ishockeyspelares miljö där på isen den optimala direkt.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Jukka Voutilainen är sjuk. Melin tar hans plats i förstalinan. Andre Petersson går in i tredje tillsammans med Falk och Tedenby.
[url=hv71.hockeyligan.se/?contentid=4352793601]Inför Med Liket Och Oscar[/url]
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin: Ibland undrar jag varför folk ens försöker vara rätt och riktig.
Det här blir ju automatiskt större eftersom det här är vår ledande spelare så att säga.