Melin och lander?
Inlägg: 1181908
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
lu93rowa: Enligt hockeyligan.se så hade vi inte ett enda skott i PP och ändå säger de på webradion att vi hade ett par jättechanser. Kan det stämma att vi inte hade ett enda skott på mål i PP?