Inlägg: 1181975
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Per HApps: Finns ingen som helst anledning att författa några brev till snutjäveln Peter Andersson. Om Daggen var svajig så är Fläsklägget det största jävla skämtet tillsammans med Kuben som vandrar på den här jorden!
Du får väl göra en Jimmy Hamrin och skicka ett brev till domarbasen.