Per HApps: Det ska vi alla göra. Oavsett utgången i matchen.
Inlägg: 1181981
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Det är uppenbart att man ska behöva trycka i sig både valium och betablockerare för att klara av de emotionella stormarna som kub-helvetets vansinnesdomslut frambringar.
Borde man inte kunna JO-anmäla domarna? :P
Borde man inte kunna JO-anmäla domarna? :P