Inlägg: 1181990
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Det är bara HV och de andra sk topplagen som får sådan hjälp, två separata utv samtidigt, det kommer Timrå aldrig få någongång med sig.
Borde man inte kunna JO-anmäla domarna? :P