timråhjärta: Bara jag som tycker det är interference innan 3-3 målet?
Inlägg: 1182084
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
ChriZt3r:
Vad som helst, en avblåsning hade vart bra.. oavsett... *suck*
Vad som helst, en avblåsning hade vart bra.. oavsett... *suck*