Inlägg: 1182088
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
men snälla Hynning... ett liiiiiiten mål kanske... du har ju kämpat på bra ändå tycker jag. Vart lite överallt typ
Vad som helst, en avblåsning hade vart bra.. oavsett... *suck*