men snälla Hynning... ett liiiiiiten mål kanske... du har ju kämpat på bra ändå tycker jag. Vart lite överallt typ
Inlägg: 1182093
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Varför ska domarsopan videogranska?
Så folk tror att han är neutral i denna match.
Patetiska svin!
Så folk tror att han är neutral i denna match.
Patetiska svin!