Skarin: Jag tycker du har fel där Andreas. Han ser ju ingen av puckarna och sen är det ju självklart interference där men jag har gett upp domaren för längesen.
Inlägg: 1182140
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ambroo: Nej jag har rätt. Puckarna slinker in alldeles för lätt. Han har ingen bra dag. Mikal.