Leffe: Tätt mellan bena... ja ja.. hur många puckar hade han inte slagits med sekunderna innan och försvaret står helt utan ideér... förståeligt om han inte är riktigt med till sist...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tätt mellan bena... ja ja.. hur många puckar hade han inte slagits med sekunderna innan och försvaret står helt utan ideér... förståeligt om han inte är riktigt med till sist...