Skarin: Visst är det så, men då måste han ha mer hjälp. Vi är för mjuka i boxen, inget snack!
Inlägg: 1182156
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ambroo: Ja det är vi. Men det har vi varit..........alltid. Typ. Men puckarna får inte slinka in så där lätt. Han har säkert otur också. Men det har även hela laget. Med domare och dylikt.
Att målet dömdes bort är ju också fantastiskt.
Att målet dömdes bort är ju också fantastiskt.