Skogs har hittils gjort sin bästa match i Timrå dressen, Mkt svagt arbete av Björn Svensson vid 3-3, har flera chanser att lägga ut pucken, men nonchalant uppträdande straffade sig direkt.
Och för att vinna sådana här matcher så MÅSTE Hynning gör ett bättre avslut vid friläget.
Nej Vi har defenitivt inte haft dommaren med oss idag heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skogs har hittils gjort sin bästa match i Timrå dressen, Mkt svagt arbete av Björn Svensson vid 3-3, har flera chanser att lägga ut pucken, men nonchalant uppträdande straffade sig direkt.
Och för att vinna sådana här matcher så MÅSTE Hynning gör ett bättre avslut vid friläget.
Nej Vi har defenitivt inte haft dommaren med oss idag heller.