Inlägg: 1182215
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Att man hänger sig till den här jävla skiten blir mer och mer oförståeligt för varje säsong som går. Att man ska hålla på och äventyra sin hälsa för detta. Fy fan vad jag hatar mig själv.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Efter idag hatar jag Kuben och Knutby ännu lite mer.
Kom igen o slasha sönder Thörnberg eller nåt så jag mår bättre.
Kom igen o slasha sönder Thörnberg eller nåt så jag mår bättre.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Men kan nån speera nån eller nått, fan vad less man blir på denna skit,Bra match av Tik trots allt.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Varför kunde inte Timrå få tvåla dit HV för... de var ju rätt nära ett tag.. visa moral och sätt en balja till och visa att Ni inte viker ner Er....
Ja verkligen!