Måste säga att SSK-Modo 5-0 överraskar mig lite:P
Inlägg: 1182211
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Bigthelin: Tre raka hederssamma förluster på bortaplan. Fan vad tungt. Dubbelutvisningen i första perioden blev avgörande.
Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt.
Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt.