Raggaren Putte: asset till MPS förra matchen blev han glad över iaf, men nu såg det ut som att han var inne på ett baklängesmål.
Inlägg: 1182981
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Det mest fantastiska med vårt kära TIK är att vi trots ett rejält spelövertag och med en mängd chanser inte kan utnyttja att vi är bättre än dom så att säga. Det är så typiskt oss. Och bortdömt mål igen. Haha.
Jag har dåliga vibbar inför tredje. RBK kommer höja sig för det första. Blir som vanligt det här. Det kommer inte att gå.
Vilket är synd då jag vinner päninga om vi vinner. Lulä verkar ju ha avgjort nere Scandi.
Jag har dåliga vibbar inför tredje. RBK kommer höja sig för det första. Blir som vanligt det här. Det kommer inte att gå.
Vilket är synd då jag vinner päninga om vi vinner. Lulä verkar ju ha avgjort nere Scandi.