1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1182989

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Det mest fantastiska med vårt kära TIK är att vi trots ett rejält spelövertag och med en mängd chanser inte kan utnyttja att vi är bättre än dom så att säga. Det är så typiskt oss. Och bortdömt mål igen. Haha.
Jag har dåliga vibbar inför tredje. RBK kommer höja sig för det första. Blir som vanligt det här. Det kommer inte att gå.

Vilket är synd då jag vinner päninga om vi vinner. Lulä verkar ju ha avgjort nere Scandi.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.