F-n vad orättvist! Vi har ju haft allt (nästan).
Inlägg: 1183007
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Vi ska ha en pinne mot skåningarna så är det bara, kom igen nu TIK. Orka!