Orättvisa.....
Inlägg: 1183011
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Rooster23:
Nä det är det inte, Timrå krånglar till det alldeles för mycket. Tappar otroligt med puckar så jag tycker inte det är ett dugg orättvist.
Detta håller inte i Elit serien, man duttar för mycket å gör det enkla svårt.
Nä det är det inte, Timrå krånglar till det alldeles för mycket. Tappar otroligt med puckar så jag tycker inte det är ett dugg orättvist.
Detta håller inte i Elit serien, man duttar för mycket å gör det enkla svårt.