Inlägg: 1183020
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Abron:
Ser vi samma match? Tydligen inte. Jag tycker vi spelar bra.
Däremot undrar man ju om Rögle spelarna är ett gäng italienare, filmar ju hela tiden...
Ser vi samma match? Tydligen inte. Jag tycker vi spelar bra.
Däremot undrar man ju om Rögle spelarna är ett gäng italienare, filmar ju hela tiden...
Nä det är det inte, Timrå krånglar till det alldeles för mycket. Tappar otroligt med puckar så jag tycker inte det är ett dugg orättvist.
Detta håller inte i Elit serien, man duttar för mycket å gör det enkla svårt.