RocknRolf2: Dålig och dålig. Vi tappade ju förstakedjan strax innan till NHL. Det var ju så där.
Inlägg: 1183162
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Skarin: Niklas Nordgren var den ända vi tappade till NHL strax innan. Hedström hade tidigt gått ut med att han ville dit.