Skarin: Niklas Nordgren var den ända vi tappade till NHL strax innan. Hedström hade tidigt gått ut med att han ville dit.
Inlägg: 1183164
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
RocknRolf2: Vi tappade Gunno, Hagos och Jonte. Självklart blir laget sämre då.