RocknRolf2: Vi tappade Gunno, Hagos och Jonte. Självklart blir laget sämre då.
Inlägg: 1183171
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Skarin: Och av dem sa Hagos och Jonte tidigt att de skulle dra om de fick chansen. Klart att man inte bygger upp sitt lag på att dem ska stanna då, men det gjorde man ändå.