The great one: om du vill se en riktigt dålig jumbotron åk till globen .. den är lite större än min tv..
Inlägg: 1183218
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
superfalle:
Jag var där i Fredags. Inte så stor, men bra mycket bättre bild än på någon annan arena i Sverige. För det är ingen bakprojektionsduk, som alla andra mediekuber, utan en äkta jumbotron!
Jag var där i Fredags. Inte så stor, men bra mycket bättre bild än på någon annan arena i Sverige. För det är ingen bakprojektionsduk, som alla andra mediekuber, utan en äkta jumbotron!