Inlägg: 1183220
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
The great one: jasså . var de bra bild . då måste de varit något fel på den sidan som jag satt på .. å andra sidan så måste de väl finnas bättre saker att lägga slantarna på för timrå än en jumbotron
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
Hi hi hi ha ha ha vilken härlig dag!
Jag äter svamp.
Gör det ni med! Ha ha Ha.
Rönnmark Kan man röka den? Ha ha ha
Jag äter svamp.
Gör det ni med! Ha ha Ha.
Rönnmark Kan man röka den? Ha ha ha
Jag var där i Fredags. Inte så stor, men bra mycket bättre bild än på någon annan arena i Sverige. För det är ingen bakprojektionsduk, som alla andra mediekuber, utan en äkta jumbotron!