gurra_: Du kommer väldigt sent in denna debatt, men antar att du menar länken till aftonbladet angående Hahls skada? I vilket fall står det några inlägg längre upp "Tror AB läser HS....för nu är bilden ändrad."
Inlägg: 1183263
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vårt lag lever hockey, drömmer hockey, äter hockey.
Om dom nu bara kunde börja spela hockey också.
Om dom nu bara kunde börja spela hockey också.