Andersson: Jaja....men karln glömmer att det knappast är på dessa två det hänger, Modos problem är djupare än så. Killar som Svartvadet, Skröder mfl har passerat bäst före datum och målvaktssidan är ff ett stort frågetecken....
Inlägg: 1183419
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja ja vi är bara en pinne före o efter ikväll kan vi var 2 efter o dyngsist!
Kiss my Red-White A**!
Kiss my Red-White A**!