Vad ska man egentligen tycka om att ett tvillingpar som inte ens var bra nog för AHL som 24-åringar nu tillåts dominera i Elitserien?
Inlägg: 1183437
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Att elitserien är lite sämre nu samtidigt som att det går att utvecklas även en bit över 20. Det är min känsla iaf.