ULF L: Och Linköping är nästjumbo. Tänk så tokigt det kan bli.
Inlägg: 1183620
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Så dåligt som MoDo o Saik var ikväll så borde man inte vara orolig på Torsdag, Skillnaden är väl att Modo vann fastän dom var kass.
Så imponerad av Modo är det sista jag är.