Inlägg: 1183657
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Men du är imponerad av vårat spel mot skåningarna?
Hädanefter förväntar jag mig inte att vinna mot något lag i år.
Hädanefter förväntar jag mig inte att vinna mot något lag i år.
Sv: Apropå nånting...
RTS: Det negativa för oss kan ändå vara att de får en rejäl skjuts av det här. Ibland behövs det som bekant inte mer än en seger för att det ska vända.
Sv: Apropå nånting...
RTS: Inte kul att supernollan Schröder och den lilla jävla Norsken vaknat till liv...
Kattgubben: Så dåligt som MoDo o Saik var ikväll så borde man inte vara orolig på Torsdag, Skillnaden är väl att Modo vann fastän dom var kass.
Så imponerad av Modo är det sista jag är.