RTS: Det negativa för oss kan ändå vara att de får en rejäl skjuts av det här. Ibland behövs det som bekant inte mer än en seger för att det ska vända.
Inlägg: 1183666
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jo man får hoppas på en snar vändning för vårt kära TIK! Vet inte om ironi och bitterhet hos ledarna är det som vänder skutan för våra kämpar... Men vad vet jag?
Länkar:
http://blog.st.nu/tikare/
http://blog.st.nu/tikare/