1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1183763

Sv: Apropå nånting...

Dream Team: Sant, men när Styf var skadad ifojl och kom tillbaka vart försvaret som natt o dag.

Även fast Mattias Karlsson inte visat så mkt än så är han ändå hästländer bättre än RJ o DP tillsammans, men visst krver man mkt mer av honom.

Det blir lite fel att dömma Moe redan nu med tanke på hans problem med ljumskarna, låt det gå en 10omg till. Men det jag ser offensivt gillar jag.

Sebbe har ju fortsatt sin fina utveckling han påbörjade efter JVM, Bäste back hittills, Grym helt enkelt.

Sonntag tycker jag gjort det bra, mkt bra.

Grannath är väl ungefär som man förväntade sig, varken mer eller mindre, kanske lite bättre faktiskt.

Skogs har sett bättre ut.

Styf är väl den spelare jag inte riktigt känner igen, men det kommer var så lugn.

Jag måste ändå säga efter ett antal förluster att försvaret både känts och sett bättre ut.

Det är väl på Forwardssidan våra stora problem finns idagsläget, avsaknaden av en klassforward som kan likt Pyörälä lyfta en hel kedja "Ja nästan ett lag"  börjar bli påtaglig.

Sedan så borde man göra sig av med Starkov o Jeppe i förmån för någon annan.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.