Inlägg: 1184507
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
timråhjärta: Tror att det är long gone my friend...devisen " Vi ger aldrig upp" kan vi bergrava, några Manderville typer finns inte längre, inte i dagens Timrå i alla fall.
Blir bara så ledsen, det är inte ens skoj på matchdagen ju...
Inget pirr
nästan igen förväntan kvar ,att idag vänder vi på skiten
bara trött acceptans att sakta med säkert så produceras det mera, men även släpps in mera
När ska jag få se stoltheten hos spelarna, glädjen och vinnarskallarna igen
Timrå känslan som alla tidningar skrev så mycket om