timråhjärta: Tror att det är long gone my friend...devisen " Vi ger aldrig upp" kan vi bergrava, några Manderville typer finns inte längre, inte i dagens Timrå i alla fall.
Inlägg: 1184512
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB:
Vet ju att man aldrig mår bättre av att se tillbaka.. men ändå kan inte låta bli:
Saknar somliga som tex MAnderville, Krykov, Koskinen, Sanny hmmm för deppad för att komma på nån nu helt enkelt.
matchen slut snart?
Vet ju att man aldrig mår bättre av att se tillbaka.. men ändå kan inte låta bli:
Saknar somliga som tex MAnderville, Krykov, Koskinen, Sanny hmmm för deppad för att komma på nån nu helt enkelt.
matchen slut snart?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB: Blir lite o bita i för Petr och Martin. Kan dom vända upp denna skuta ovanför kvalseriestrecket så är det bragdguldet.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Det kunde ju ha varit värre eller nått..... nä jag vet inte... jag har svårt att se något ljus just nu i denna tunnel:(