Inlägg: 1184578
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Kattgubben:
Oj oj oj...
En till sudden match då...
blir det en pinne nu?
ska man börja tro att de visar lite:
"Vi är Timrå och vi ger aldrig upp..."
eller bara en tillfällig uppgång
13-6 skott
22-8 tekningar
Oj oj oj...
En till sudden match då...
blir det en pinne nu?
ska man börja tro att de visar lite:
"Vi är Timrå och vi ger aldrig upp..."
eller bara en tillfällig uppgång
13-6 skott
22-8 tekningar
Där sprack min katts trumhinnor