Rooster23: HELVETE!!!!!!! Att den där jäveln ska göra sina första mål mot oss just!
Inlägg: 1184614
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Rooster23: Vi får se det positivt. Bra med en poäng när både DIF, Rögle och SSK torska... Gäller bara att överleva denna säsong.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Rooster23: Alla gör sina första och bästa matcher mot oss, vi är de som vänder negativa trender för motståndarna mm.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Rooster23: Se så, var istället glad för att MoDo bjöd er på en poäng.