Rooster23: Alla gör sina första och bästa matcher mot oss, vi är de som vänder negativa trender för motståndarna mm.
Inlägg: 1184623
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB:
Ja då så
Nu fick man det skrivet på näsan också
Lägger ner Timrå för någon vecka
vill tanka lite positiv energi någonstans, väntar på trevliga rubriker...
orkar inte deppa och hetsa så här på varje match...fast det hör ju till
over n out
Ja då så
Nu fick man det skrivet på näsan också
Lägger ner Timrå för någon vecka
vill tanka lite positiv energi någonstans, väntar på trevliga rubriker...
orkar inte deppa och hetsa så här på varje match...fast det hör ju till
over n out