Modo klacken hade en flagga som gjorde mig lite fundersam. Tror att det stod "Underbara Örnsköldsvik" med en bild av en tjej kanske inte så konstigt MEN varför hade hon en penis? Skulle hon föreställa en hermafrodit? Eller är det bara så modoiterna vill ha sina kvinnor?
Tänkte även passa på att gratulera modo till ett nytt elitserierekord 38 icingbuckar i en och samma match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänkte även passa på att gratulera modo till ett nytt elitserierekord 38 icingbuckar i en och samma match.