Inte lätt det här heller ...
Inlägg: 1184940
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så är det förjävla mysigt att konstatera att LHC:s päpä och framförallt Mårtensson har kommit igång ordentligt lagom till mötet med TIK.
Fan vad jag skriver, nu skiter jag i det här.
Fan vad jag skriver, nu skiter jag i det här.