Inlägg: 1184959
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag säger bara: FY FAN! Jag hade tagit livet av mig....alla tikare som tycker livet känns lite småjobbigt nu bör läsa detta.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Undrar vem som mår sämst egentligen? Jag hade åtminstone övervägt repet:
Jag är kluven. Jag hatar hockey men jag måste se eländet ändå just nu.
Jag kommer INTE att befinna mig i EON på lördag.
Jag måste läka mig själv.
Dessutom vete fåglarna om man ska häcka härinne nåt mer pga att man mår 1000 ggr sämre när man läser alla inlägg, Som om alla förluster inte vore nog för en!
Gallan bara rinner ner över kroppen som om man hällt en hink över en när man läser här. Lite tröst ville man nog ha inte höra sanningen.
Jag är riktigt sjuk nu!