Så är det några som måste jobba upp sig i poängligan om Timrå ska lyfta i tabellen....Se länk
Inlägg: 1184970
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Aha...lite OT men det var dit hockey-plock sidan försvann, hockeyligan köpte konceptet från snubben som konstruerade den.....