PEAP: Aha...lite OT men det var dit hockey-plock sidan försvann, hockeyligan köpte konceptet från snubben som konstruerade den.....
Inlägg: 1185022
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
He he, vi bjuder ju iallafall på underhållning, vi har spelat 2 av de 4 målrikaste matcherna iallafall ;-)