Inlägg: 1184997
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Abron: Jag överdrev med en hel natt eftersom jag sov.
Den insikten kom i samma stund jag skrev det hela.
Den insikten kom i samma stund jag skrev det hela.
Sv: Apropå nånting...
Det är stor skandal att vi inte får tillgång till våra lockout-spelare tidigare.
Caslava har 0+6 och +4 på 12 matcher i topplaget Pardubice. Han hade vi verkligen behövt NU
Caslava har 0+6 och +4 på 12 matcher i topplaget Pardubice. Han hade vi verkligen behövt NU
Varför grubbla en hel natt, bara att inse fakta å gå vidare. Finns ingen match som kan spelas om, gäller bara att gilla läget.
Så det är så skönt att vara TimråIT, för då finns inga kriser, livet leker och jag gläds över EN PINNE som var noll, mindre än tre minuter före full tid.
Dont worry, be happy.