The great one: Charles Berglund måste gå. Han gör inte rätt någonstans nu. Det är ingen jävla tv-sändning det här där man kan babbla vilken skit som helst.
Hynning, M Karlsson och Anger är Timrås sämsta spelare hittills. Som du säger så är det dem som förtjänar kritik.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hynning, M Karlsson och Anger är Timrås sämsta spelare hittills. Som du säger så är det dem som förtjänar kritik.