1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185138

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Dessutom anklagar jag inte Linkan för den usla starten, utan de etablerade spelarna som inte tar sitt ansvar!

Linkan har gjort så gott han kunnat med 3 (?) miljoner mindre i lönebudget att röra sig med. Han har fortfarande i alla fall mitt förtroende! Bara han ser till att få hit artistspelarna - pronto!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Tja, av de nyförvärven har visat hittills är det sammantaget på tok för dåligt. Kan de inte bättre än så här och vi kör fast i botten ska Linkan anklagas. Det är hans jobb att bygga ett bra Timrålag. Om vi går åt fanders och Linkan har gjort så gott han har kunnat så har han inte gjort gott nog.

3 mille billigare säger ju i sig inte så jättemycket. Tänk om vi hade en riktigt hög budget ifjol då? I så fall kanske vi fortfarande är högre än lag som SAIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.